Erman Kılıç Galatasaray'da

6 Haziran 2013 Perşembe yazildi.

Galatasaray, Sivasspor'dan Erman Kılıç'ı kadrosuna kattı.

Sarı kırmızılılar Erman Kılıç' la anlaştı. 1 yılı opsiyonlu 3 yıllık anlaşma sağlanan Erman geçtiğimiz sezon 44 maçta 9 kez gol atma başarısı göstermiş, 14 de asist yapmıştı.

"MUTLU VE HEYECANLIYIM"Galatasaray'ın yeni transferi Erman Kılıç, sarı-kırmızılı takıma katıldığı için mutlu ve heyecanlı olduğunu söyledi. Transferinin açıklanmasının ardından GSTV'ye açıklamalarda bulunan Erman Kılıç, heyecanından dolayı konuşmakta zorlandığını dile getirerek, "Galatasaray gibi bir camiaya geldiğim için mutlu ve heyecanlıyım. Transferimde emeği geçen herkese, başta Fatih hocaya çok teşekkür ediyorum. Kendisi bu transferin olmasını istedi ve beni aldı. Çok çalışıp, mücadele ederek beni sevenleri utandırmayacağım. Hocamın bana duyduğu güveni boşa çıkartmayacağım" diye konuştu.

Galatasaray'ın Avrupa'da ve Türkiye'de çok iyi işler yaptığını anlatan tecrübeli futbolcu, "Benim de bundan sonraki başarılarda bir katkım olursa çok iyi olur" dedi. Sarı-kırmızılı taraftarlar hakkındaki düşüncelerini de aktaran Erman, "Galatasaray taraftarı her zaman Galatasaray'ın arkasında duruyor. Bundan sonra da öyle olacağını düşünüyorum. Rakip olarak Türk Telekom Arena'ya çıktığımda çok farklı duygular hissettim. Fakat şimdi aileden birisi olarak daha güzel şeyler hissedeceğimi düşünüyorum" şeklinde konuştu.

0 yorum: